Grip op je mail
Grip op je taken
Grip op je planning
Werkplekorganizing één-op-één
Grip en plezier in je werk!
Herken je dat de mailbox nooit leegkomt? Informatie onophoudelijk via allerlei kanalen blijft stromen? Je agenda veel te vol is? Je veel tijd verspilt met zoeken naar documenten? Je mist overzicht en regie in je werk. Je bent te veel bezig met randzaken en te weinig met je kerntaken. Aan het einde van de dag heb je een onvoldaan gevoel. Kortom: je wordt geleefd door de waan van de dag en je loopt achter de feiten aan. Hoe creëer jij weer overzicht, regie en plezier in je werk?
Rust en ruimte in je hoofd
Als Professional Organizer begeleid en ondersteun ik ondernemers, leidinggevenden en werknemers met het trainen van praktische werkgerelateerde vaardigheden om hun werk, taken, planning en informatiestromen te organiseren en structureren.
In deze één-op-één werkplekorganizing gaan we samen aan de slag met je (online) werkomgeving. Ik help je bij het organiseren van je werkplek of kantoor, opschonen van je mailbox, creëren van overzicht in je werkvoorraad en ordenen van je bestanden. Allemaal op een manier die voor jou logisch is, zodat het makkelijker wordt om je verbeterde werkwijze vol te houden.